The One Who I Admired :)

Hye everybody , yang tak ada body DIAM ! -__- 


   Okay , today I want to share with you about someone that I admired. I know some of you girls of cause has been falling in love but you tak berani nak mengaku. Is it right ? come on, mengaku jelah. Aku pun dulu sama jugak macam korang sebab aku tak mengaku yang aku suka DIA. Budak nie dah lah HOTT that means of cause lah ramai admired dia termasuk lah aku. Kita orang rapat since last years standard six. Aku selalu text dengan DIA sampai lah sekarang nie. *nie tengah text DIA lah nie haa. HAHA batak tak ? batak tak ? Act , aku tak suka membatakkan diri taww, sorry. 


  Kawan kawan aku semua suruh story dengan diorang if aku ada problem. But aku tak pernah shared dengan diorang pon. Kalau pasal member ke apa , aku boleh lah share dengan diorang but kalau personal things tak kan lah aku nak share dengan diorang kott. Bagi aku better aku sorang je yang tau daripada semua orang tau. 


   Back to title , aku suka perasan sendiri sedangkan DIA mana suka aku. DIA kata "WE FRIENDS UNTIL WHEN WHEN , OKAY." Kita orang makin rapat masa form1, form2 lagi lagi form3 nie haa. But tiap kali jumpa dekat sekolah mesti dua dua diam. Aku pun pelik macam mana aku boleh automatic terdiam, sedangkan aku lah Raja Cakap yang tak pernah berhenti bercakap. Pernah lah jugak aku tanya dia, " kenapa kalau kita jumpa you tak tegur ?". DIA kata "nanti kawan i jealous pulak"


                                                    Apa apa pun, aku sure DIA still single lagi, AHHA=='  
                                                                 YOU , I SUKA YOU LAHH ! HAHA 


  So, if korang suka budak tu just tells them. Kalau dia kata dia tak ada perasaan sekecil hama pun dekat kau.
                                                                               
                                                                                   PLEASE
                                           DON'T CRYING JUST BECAUSE YOU LOVED SOME GUY , OKAY .
              NAY, CRY FOR LOVE BRINGS SORROW , BECAUSE FAILURE WOULD CRY IF YOU WILL 
                                                    ACCEPT THE SPIRIT TO BOUNCE BACK.  


Sorry okay because I do not know to advise other , anyway thanks for reading ^^