Hye pluss Assalamualaikum ! 

     STOP je lahh memekak tu, okay ? * bukan anda. Mendidih telinga aku dengar tau. Kau suruh aku jaga hati kau tapi kau .....  ada jaga hati aku tak ? Haisshh @_@  Kau suka sangat kata aku nie STUPID , LAHNAT and other. Kau fikir aku suka sangat ke dengar benda benda tu ? Aku bengang tahap Pui-Pui dah nie. Ada kau faham selama nie ? Takde kan ! Kau tau nak maki aku marah aku hina aku je. Okay, sudah ! 

   Semalam aku tidur dengan Kambing Brovovos tau. Alaaaa~ kambing yang ada tanduk  skru tu lah HAHA  Sebenarnya kambing tu sesat dalam bilik aku. Dia patut tidur dalam kandang belakang rumah aku je. Tapi di sebabkan kandang dia tak dicuci lagi that why lah dia tidur dengan aku. Kambing nie jinak pulak. Selamat kambing nie wangi kalau tak aku humban dia keluar. Lagi pun kalau dia tidur luar asyik kena kacau dengan jiran belakang rumah tu haa. Kesian pulak aku tengok HAHA 
 
ACT , AKU MEREPEK JE ! 

   Aku ada bukak wall sorang budak nie tau. Apa yang aku nampak ? Woowww ! Full dengan post perempuan tau. Sebelum nie tak ada lah sampai sederet habis. Nak kata budak tu BAIK, boleh lah. Aku harap kau bahagia dengan diorang tu okay :)   Ouhh LUPAA pulakk, kau kan dah lupa kan aku

Bye byee pluss take care !