PMR


hey-yoo pluss assalamualaikum 

  23th December sudah  berlalu. ramai kawan kawan aku yang ambil PMR mendapat keputusan yang membanggakan. mesti gembira kan kan ? aku pun bangga dengan korang semua HAHA 

   TANIAH dan SYABASS kepada semua pelajar tingkatan 3 tahun 2010 

mana yang dapat result yang GEMPAKK tu terus kan usaha anda untuk berjaya okay dan kepada yang cukup cukup makan tu berusaha lagi. 

tiba tiba aku teringat pulak , dah nak dekat end of years 2010 rupanya then HAPPY NEWS YEAR 

apa yang aku akan dapat result tahun depan ? err  =,=  entah lahh 

abah abahh , kalau linda dapat straight A's abah nak bagi apa ? HEE orang nak holiday dekat KOREA  bersama DSRL 
boleh tak ? TEHEE~  mesti abah cakap buktikan lahh dapat 9A baru dapat semua tu  haishh insyaallah


  



cantik cantikk, cantik sangat sangat wee~ minah nie sudah berada di awang-awangan lahh HAHA 

aku tak lupa untuk berusaha insyaallah~ korang tolong doa kan aku ya HEE