GOAL

hari yang mengejutkan aku HAHA kenapa ? nak story nie TEHEE~
    dengar dengar ! tak nk dengar aku tak mau kawan

   tadi pukul berapa entah ( aku memang tak perasan jam pukul berapa ) duduk lah dalam bilik with my siblings while menunggu turn menghadap laptop nie. dah bosan menunggu plus perut pon dah menyanyi beratus ratus lagu , aku pon pergi lah makan. tengah syok syok makan,  aku dengar orang menjerit. TERKEJUT eden. aku pon apa lagi pergi bukak pintu tengok luar. mana lah tau ada orang mintak tolong ke apa kan.cari cari memang tak jumpa, aku pon masuk lah balik  sambung makan.

mak : kau buat apa dekat luar tadi ?
aku : tadi dengar orang menjerit so tu pasal lah orang keluar tengok. kenapa mak orang tu ?
mak : ouhh , tu pon nak tengok ke ?
aku : ofc lahh mak HAHA

then mak pon tukar tukar channel. sampai dekat TV1 , aku tengok bola. sana sini menjerit sebab GOALL ? perlu ke ? buat suspen aku je lahh

sebenci benci bola , aku tengok jugak tapi result dia je lahh. time lawan tak mau HAHA

                   MALAYSIA THE WINNER !    yeahh HAHA