Graffiti ?

Assalamualaikum anddd heyyy-yooo ! 
  
     Seperti biasa setiap Isnin ada perhimpunan rasmi so aku bersemangat gila lahhh kan. Memang suka saangat duduk bersila menyakitkan tuuuutttt*  tapi sejak kehadiran pengetua baru , semangat untuk mendengar memang kuat.    Dengan nada dia yang menarik dan suka buat lawaknya jadi terpukau 
lahh aku dibuatnya HAHAHA~ 


    Dia kata " Saya tahu ramai pelajar sekolah niyy suka menconteng dan kemungkinan saya akan sedia kan dinding       untuk kamu melepaskan tension. Lukis lahh apa yang kamu nakk." 
         Perhhh~ aku respect gila lahh dengan pengetua niyy. Dia folowed current trend ohhh 


       Aku dahh boleh bayang kan bila walls sekolah aku penuh dengan graffiti   Fuuulaamaaaaakkkk ! cantik kott  Tapi kena tengok jugak tangan yang buatnya. Kalau pro-  maybe lahh cantikk , tapi kalau melukis pun tak reti baik kau duduk tepi jelahhh wehh. 
                                                 
                                                   Aku nak try lahh buat graffiti niy  -__- macam 'syok' jehh 
                                                tapi kena belajar dulu lahh dengan member aku tuu Haihhhh


wajah baru bakal sekolah^^
Buat macam niyy pun bolehh :]

wall sekolah yang baru HAHAHA~ 
  Thanks for readingg pluss I love youu my reader  ;]