ouhh SHITT !

      tengok tajuk pon dah tahu kan. betul ? HAHA nvm :)

ouhh, hye ! 

 bermula hari ini, saat ini dan tarikh hari ini akan bermula lah kelas saya sehingga lewat petang. haishhh -,-  its very tired.  
macam hari nie lahh. setiap hari akan ada dua kelas kecuali hari khamis dan jumaat. bermula lah detik 1.10 p.m. sehingga 3.00 p.m. atau 3.30 p.m.  satu jam kelas             dan sejam lagi kelas KKQ.

  Hari nie cikgu kata nak discuss balik kelas start pukul berapa dan balik pukul berapa. Tadi cikgu kata suruh KITA ORANG balik pukul 5 petang. ohhmaihhh ! kalau macam tu , aku balik terus tidur je lah so kerja dekat rumah tu aku tak buat lah. malam baru buat homework. 

   CIKGU SAYA TAK NAK BALIK LAMBAT ! TOLONGGG LAHH CIKGU 

dan outomatic lah aku akan jarang onl FACEBOOK tu lagi. alaaaaa~  :'(