dinner

ohh , hye :)
dalam pukul lapan lebih, ayah kata siap siap nak pergi makan. before that, ayah tanya nak mkn dkt mana?
mcm mcm jawapan aku dgn kakak aku bagi HAHA. lastly, aku pon cakap lahh bawak je lahh pergi mana pon, asal kan kenyang sudahh. selapas itu, kami bergerak menuju ke AWAN BESAR. first first, aku tak tau dkt mana AWAN BESAR tu. then, ayah bawak baru lahh saya tau. hee. sampai sampai, nampak macam penuh  **macam saja lahh, hee. tak pun sebenarnya.aku cari port nak makan. dapat je terus duduk lahh kan. then, ayah terus order makanan dan minuman. masa duduk tu aku terasa ada budak usha *perasan pulak HAHA selang berapa minit, makanan andandd minuman sampai. aku pon makan je lahh sebab sudah terliur tengok CHICKEN CHOP. HAHA :D time makan tu aku tau ade budak usha usha *perasan lg bukan. tp memang betul pon. 
aku nak makan pon tak senang rasa nya. terpaksa lahh aku makan dengan sopan (cover sebenarnya tu) hee.
budak tu comel takk ? woa, mesti lahh comel. comel sangat sangat :) tergoda i. kalah DIA tu HAHA *kidingg lahh. abang dengan adik, dua dua comell, hee  **eee, gatal pulak aku ny HAHA :D
lepas habis makan tu, kita orang balik lahh kan. tak kan nak berkampung dekat situ pulak kan, hee
masa nak masuk kereta tu, awan telahh pun mengeluarkan isi kandungan nya  **hujan lahh 
time tu lahh, macam macam berlaku, penuh dengan lawak nya yang tersendiri HAHAHA :D
aku tengok jam, rupa rupa nya dah lebih pukul sembilan. time tu lahh aku teringat kan cerita KUM KUM.
balik tu terus je onl tv tengok cerita KUM KUM tu. best jugak lahh cerita tu. limabelas minit sebelum cerita tu habis, ayah aku menghidangkan SATAY yang sempat di beli oleh nya sebelum balik tadi.
then, kami pun menyambung makan semula HAHAHA :D
malam ini, memang terlebih sangat aku makan. ny pun sudah BUNCITT 


**bestt lahh time ny  :))